ממי - המרכז למערכות יחסים

Photo by Anastasiya Lobanovskaya: https://www.pexels.com/photo/man-and-woman-wearing-cloths-sitting-on-brown-sand-near-seashore-792729/

ברוכים הבאים לקורס ייחודי מסוגו קורס חווייתי, מרתק ומעשיר, שהוא לא רק לימודי, אלא גם מסע התפתחות אישית, מרחיב לב ותודעה.

אינטימיות גופנית ורגשית הם חלקים חיוניים ברווחתם של האדם, כאשר מתרחשות בעיות בתפקוד המיני, יכולים להופיע קשיים בחיי הזוגיות כמו גם בחיים האישיים.

מיניות הינו אספקט חשוב בחיינו ולעיתים עולים קשיים וסוגיות הקשורים לתחום המיניות הן במהלך הייעוץ הזוגי כמו גם ביעוץ הפרטני. על כן, זקוק היועץ לידע תיאורטי, כלים וניסיון מעשי בתחום מרכזי זה של החיים.

מפגשים
0
שעות אקדמאיות
0
נושאים עיקריים
0
סדנאות ייחודיות
0

לא פעם, ישנם חששות וחסמים שונים המונעים, הן מצד היועץ והן מצד הנועץ את השיח על מיניות בחדר הייעוץ, הדבר יכול להיות בגלל אמונות אישיות, חוסר ידע או אפילו חוסר יכולת לקיים שיחה בנושא רגיש זה. 

מטרת המסלול המקיף להכשרת יועצים מיניים הינה להעניק ליועצים/מאמנים/מטפלים ארגז כלים רחב מתחום הייעוץ המיני, הלומדים יחשפו לכלים יישומיים וטכניקות להתמודדות עם החסמים השונים ולהעלאת רמת התקשורת בנושא המיניות ביעוץ כמו גם הכשרה רחבה ומקיפה בתחום הפיזיולוגי וסוגיות ודילמות המתעוררות בחדר היעוץ.

לימודי ייעוץ מיני נועדו להכשיר אנשי מקצוע אשר יוכלו לעזור לזוגות וליחידים שחווים בעיות וקשיים במישור המיני. כיוון שבעיות בשדה המיניות גורמות, לעיתים לא רק למצוקה אישית וירידה באיכות החיים, אלא גם עלולים להביא להתדרדרות במערכות יחסים בכלל ותסכול וקושי בחיי הפרט. הייעוץ המיני יכול לעזור לרבים לשפר את התקשורת הזוגית, לחזק את הקשר האינטימי ולהעלות פלאים את איכות החיים. 

קהל היעד

הקורס מיועד לאנשי מקצוע שמעוניינים לרכוש כלים ומיומנויות לעבודה ביעוץ מיני בקרב זוגות ויחידים כמו גם לאנשים שרוצים להרחיב את הידע האישי בשדה המיניות על מנת להקנות לעצמם כלים לעבודה .

תנאי הקבלה לקורס ייעוץ מיני

מותנה בראיון אישי, הבודק את מידת התאמתו של המועמד ללימודי התחום ולעיסוק בו.

מנחי התוכנית

כל המרצים בתוכנית הינם יועצים מיניים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי התמחויות מגוונות וניסיון רב ביעוץ, ברפואה ובהוראה אקדמית

לאורך כל הקורס התלמידים יתנסו בסימולציות וניתוח מקרי בוחן בשיח הטיפולי, אימוני, וייעוצי

להורדת הסילבוס

במהלך הקורס ובכל אחד מהנושאים נלמד את העקרונות של גישות שונות על מנת להבין כיצד ניתן דרך שיטות קיימות לייצר כלי ייחודי חדש משלך.

תנו לעצמכם להוציא את היצירתיות והתשוקה האמיתית שקיימת בכם , 
זו שהובילה אותכם מלכתחילה לעסוק במה שאתם עושים!

WhatsApp Image 2022-03-12 at 20.32.59

לשמירת מקום (מקדמה)

להרשמה ותשלום

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר

דילוג לתוכן