ממי - המרכז למערכות יחסים

בואו ונצליח ביחד!

הכשרות יועצים ומטפלים

שמרו על קשר

איך אנחנו
יכולים לעזור

Lorem ipsum dolor sit amet, conetur adiping elit Lorem ipsum dolor sit amet, cons ectetur adipiscing elit Lorem ipsum dolor sit altmet, conse ctetur adipiscing elit aloma lomiur off silder tolos. Lorem ipsum dolor sitlor amet, conetur adiping elit Lorem ipsum dolor sit amet, consetur adipisg elit aloma alor tolos.

החוש השביעי

מזל טוב!
סיימת קורס נוסף ורכשת כלים חדשים לארגז הכלים שלך !

ואז… קורה לך מה שקורה לעוד הרבה אנשי מקצוע כמוך 

 את/ה מרגיש/ה שזה לא מספיק,
 משהו חסר …. 

ובכלל איך מכאן אפשר לחבר את הידע הקודם לידע החדש ולהוציא את עצמך לאור.

את/ה מוציא/ ה כספים רבים והולכ/ת לעוד קורס ועוד השתלמות …

 אבל מה ? במבחן התוצאה ובהרגשה הפנימית זה עדיין לא מה שחיפשת 

את/ה עדיין מרגיש/ה שיש לך פערים וחוסר של ידע מקצועי, ותחושה שאת/ה לא עומד בקצב ההתחדשות של עולם הייעוץ, אימון או טיפול .

קורס יעוץ מיני

ברוכים הבאים לקורס ייחודי מסוגו קורס חווייתי, מרתק ומעשיר, שהוא לא רק לימודי, אלא גם מסע התפתחות אישית, מרחיב לב ותודעה.​

אינטימיות גופנית ורגשית הם חלקים חיוניים ברווחתם של האדם, כאשר מתרחשות בעיות בתפקוד המיני, יכולים להופיע קשיים בחיי הזוגיות כמו גם בחיים האישיים.

מיניות הינו אספקט חשוב בחיינו ולעיתים עולים קשיים וסוגיות הקשורים לתחום המיניות הן במהלך הייעוץ הזוגי כמו גם ביעוץ הפרטני. על כן, זקוק היועץ לידע תיאורטי, כלים וניסיון מעשי בתחום מרכזי זה של החיים.

ברוכים הבאים לקורס ייחודי מסוגו קורס חווייתי, מרתק ומעשיר, שהוא לא רק לימודי, אלא גם מסע התפתחות אישית.​

ברוכים הבאים לקורס ייחודי מסוגו קורס לימודי, התפתחותי ומעצים, שהוא לא רק לימודי, אלא גם מסע התפתחות אישית שחושף את הלומדים בו אל תוך עולם מערכות היחסים מזווית שונה ונותן אור, הבנה וכלים פרקטיים רבים לעבודה בקליניקה עם יחידים, זוגות וקהילות שונות .

העולם היום מתקדם בקצב מסחרר, טכנולוגיה, שינוי תפיסות, שינוי פרספקטיבה לגבי משפחה ובכלל , עידן ה-FOMO מציב קשיים רבים בפני זוגות ומשפחות.
שיעורי הגירושין ותפיסות של הרכבי המשפחות החדשות משתנים כל הזמן, וחלוקת התפקידים המסורתית בין בני הזוג הולכת ומתערערת.
כשונה מפעם, בו פנייה לטיפול וייעוץ מקצועי היו בגדר "טאבו" כי הבעיות "נשארות במשפחה"

civil unions & domestic partnerships

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Fames ac turpis egestas integer eget. A scelerisque purus semper eget duis at tellus at urna. Pellentesque nec nam aliquam sem et tortor consequat iytd.

Ante in nibh mauris cursus. Tellus at urna condimentum mattis Non tellus orci ac auctor augue mauris augue neque. Egestas  odio ut sem. Nunc lobortis mattis aliquam faucibus purus in massa olat you all the ekolor tolos years of joll ewop drty old.

רוצים לשמוע מאיתנו פרטנים נוספים?

מזמינות אתכם ליצור איתנו קשר

דילוג לתוכן