ממי - המרכז למערכות יחסים

ברוכים הבאים לקורס ייחודי מסוגו קורס חווייתי, מרתק ומעשיר, שהוא לא רק לימודי, אלא גם מסע התפתחות אישית.

ברוכים הבאים לקורס ייחודי מסוגו קורס לימודי, התפתחותי ומעצים, שהוא לא רק לימודי, אלא גם מסע התפתחות אישית שחושף את הלומדים בו אל תוך עולם מערכות היחסים מזווית שונה ונותן אור, הבנה וכלים פרקטיים רבים לעבודה בקליניקה עם יחידים, זוגות וקהילות שונות .

העולם היום מתקדם בקצב מסחרר, טכנולוגיה, שינוי תפיסות, שינוי פרספקטיבה לגבי משפחה ובכלל , עידן ה-FOMO מציב קשיים רבים בפני זוגות ומשפחות.
שיעורי הגירושין ותפיסות של הרכבי המשפחות החדשות משתנים כל הזמן, וחלוקת התפקידים המסורתית בין בני הזוג הולכת ומתערערת.
כשונה מפעם, בו פנייה לטיפול וייעוץ מקצועי היו בגדר "טאבו" כי הבעיות "נשארות במשפחה"

מפגשים
0
שעות אקדמאיות
0
נושאים עיקריים
0
סדנא ייחודיות במתנה
0

כיום ישנה פתיחות רבה לנושא , והפנייה לעזרה חיצונית וייעוץ אינה מטילה עוד רבב על הפונה, אלא להיפך, זה מראה את ניצני הפתיחות והרצון לייצר שינויים על מנת להתגבר על קשייו ובעיותיו ואינו מזניח אותם.
מכאן שכיום ניתן לראות כי זוגות ויחידים רבים פונים לייעוץ זוגי אפילו עוד לפני מיסוד הקשר ולא רק שיש בעיות אקוטיות או רגע לפני פירוק .

העובדה כי היועץ הזוגי מתמודד עם סוגיות ודילמות שונות ונפגש עם יחידים וזוגות מצירי זמן וממערכות יחסים שונות ( לפני חתונה / פרק ב / משפחות להטביות / מערכות יחסים פתוחות ) ועוד ועוד מציבה בפניו אתגר כפול : מצד אחד להבין כיצד לנהל תהליך באופן אפקטיבי ונכון ומאידך להבין לעומק ולהכיר מערכות יחסים ומצבים משפחתיים שונים .

מטרת המסלול המקיף להכשרת יועצים זוגיים הינה להעניק ליועצים/מאמנים/מטפלים ארגז כלים רחב מתחום הייעוץ הזוגי, הלומדים יחשפו לכלים יישומיים וטכניקות להתמודדות עם החסמים השונים ולהעלאת רמת התקשורת בין בני זוג, יקבלו הבנה מעמיקה בסוגי מערכות היחסים הקיימות ויתנסו וירכשו ניסיון תוך כדי למידה בצורות עבודה שונות בקליניקה . ייחודו של הקורס הוא בשילוב בין כלים תאורתיים והוליסטיים לידע פרקטי מהשטח ולעבודה הלכה למעשה – שילוב זה מאפשר ללומדי הקורס לצאת אל השטח כבר בסיום הלימודים ולהרחיב את נק המבט על תפיסת הייעוץ בעולם משתנה ומודרני .

לימודי ייעוץ זוגי נועדו להכשיר אנשי מקצוע אשר יוכלו לעזור לזוגות וליחידים שחווים בעיות וקשיים במישור הזוגי או/ו מעוניינים לחזק את מערכת היחסים הקיימת . כיוון שבעיות בשדה הזוגי גורמות, לעיתים לא רק למצוקה אישית וירידה באיכות החיים, אלא גם עלולים להביא להתדרדרות במערכות יחסים בכלל , קשיים במשפחה המורחבת, בעיות עם הילדים ותסכול וקושי בחיי הפרט. הייעוץ הזוגי יכול לעזור לרבים לשפר את התקשורת הזוגית והאישית, לשפוך אור והבנה על המארג המשפחתי על כל גווניו ולהוציא יחידים וזוגות מהחושך אל האור .

קהל היעד

הקורס מיועד לאנשי מקצוע שמעוניינים לרכוש כלים ומיומנויות לעבודה ביעוץ זוגי בקרב זוגות ויחידים כמו גם לאנשים שרוצים להרחיב את הידע האישי בעולם מערכות היחסים על מנת להקנות לעצמם כלים לעבודה או ברמה האישית .

תנאי הקבלה לקורס ייעוץ זוגי

מותנה בראיון אישי, הבודק את מידת התאמתו של המועמד ללימודי התחום ולעיסוק בו.

מנחי התוכנית

כל המרצים בתוכנית הינם יועצים זוגיים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי התמחויות מגוונות וניסיון רב ביעוץ, באימון ובהוראה אקדמית

לאורך כל הקורס התלמידים יתנסו בסימולציות וניתוח מקרי בוחן בשיח הטיפולי, אימוני, וייעוצי

להורדת הסילבוס

במהלך הקורס ובכל אחד מהנושאים נלמד את העקרונות של גישות שונות על מנת להבין כיצד ניתן דרך שיטות קיימות לייצר כלי ייחודי חדש משלך.

תנו לעצמכם להוציא את היצירתיות והתשוקה האמיתית שקיימת בכם , 
זו שהובילה אותכם מלכתחילה לעסוק במה שאתם עושים!

pexels-vera-arsic-984949

לשמירת מקום (מקדמה)

להרשמה ותשלום

למחיר מלא והרשמה צרו איתנו קשר

דילוג לתוכן